Hello wine!

Och jag drack vin för ovanligheternas skull. 

Igår var jag på 30-årsmiddag på Yaki-Da här i Göteborg, det är min vän Johan som har fyllt gammal ;) så vi var ett gäng som möttes upp och åt god mat. Det blev faktiskt två glas vin på restaurangen också, sen gick vi vidare och jag beställde en öl men den fick jag inte i mig. Knappt att jag fick i mig vinet, märks att jag sällan dricker, vilket känns väldigt bra. Är säkert mycket tack vare träningen. Det var mycket trevligt att käka ute, längesedan som jag gjorde det om man räknar bort luncher osv. 
 
Tänk vad skönt det är egentligen att äta hälsosamt och inte få i sig massa onödiga gifter som t.ex. alkohol? Man blir ju automatiskt snyggare och piggare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback