Sånt som gör mig glad!

....
Har inte varit så aktiv med bloggandet det sista, eller ens läst bloggar. Det har varit så himla himla mycket med C-uppsatsen men nu är det snart över och jag hoppas att livet kan återgå till det normala igen. C-uppsatsen är egentligen sista rycket men jag har en redovisning kvar att genomföra också eftersom jag var i fjällen när vi hade den examinationen. Skulle egentligen gjort den i april men pga missförstånd då examinatorerna inte informerar om vissa saker så får jag vänta till juni. Det är riktigt uselt!

Men tillbaka till vad jag skulle skriva om egentligen...
Jag klickade mig in till Marianne Karolin och fick se något väldigt fint, det vill säga texten här ovanför. Sådant är otroligt roligt att läsa och livar verkligen upp i skolångesttider så tusen tack Karro! Jag längtar också väldigt mycket till WoW, det blir en repris på förra året och jag lovar att dansa soldans i år igen för att få lika fint väder som då.

Tack tack tack!

Kommentarer
Karolin

Tänk så mycket man kan åstadkomma med whatsapp, lite alkohol och kodning!



Och du. Du gör mig glad! <3


Blogg: http://mariannekarolin.se
Jennie Lenita - 3 barnsmamma

Hej

Härlig blogg du har :)

Jag undrar en sak ifall du kan hjälpa mig med.

Under din presentation står det ditt namn, vad heter det typsnittet? Väldigt tacksam för svar ♥


Blogg: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback