Tjurigheten själv!

Lite sådär bitter och trött.

Innan jag börjar klaga så vill jag först och främst tacka för alla era fina gratulationer (här, på facebook och twitter... IRL också såklart!). Helt fantastiskt hur många som gratulerade mig på min dag, är väldigt rörd! Ni är bäst och jag önskar att jag kunde tacka er en och en, men det skulle ta evigheter. Så TACK TACK TACK!

Ja, klagandet då, hade min första skoldag idag efter julledighet. Jag vill ha mer ledigt, typ hela våren. Men nej, här måste man studera, okej, det är frivilligt men ni fattar. Det är tur att det är min allra sista termin för till våren är jag färdigutbildad (kan vi hoppas åtminstone). Då har jag pluggat 3,5 år på universitetet, 3,5 ÅR! Det är typ en evighet. Sen börjar det eviga jobbandet... kommer bli en såndär gnällkärring på förskolan som inte överlever en dag utan minst 10 koppar med kaffe, sen kommer jag kräva minst 1h barnfri tid om dagen. HUVVA! Kommer att bli alla förskolors skräck. Fast nää, jag hatar förskollärare och barnskötare som är sådana, ni får lov att skjuta mig om jag skulle bli sådan.

Nåja, nu vet ni också att jag lever och mår bra. Skall ta och städa lite i mitt lilla rara hem.

P.S på lördag blir det släktkalas... undrar om jag får några presenter? HOPPAS! Har faktiskt vart väldigt snäll.

Kommentarer
lovisa/polichinelle

söt! grattis i efterskott!


Blogg: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback