Sjuklingen!

Min bästa tvål
Savon de Marseille, kan köpas t.ex. här. Känns lyxigt och jag älskar förpackningarna.

Idag är det sjukstuga här hemma, började känna mig lite krasslig i lördags efter trolldiscot för Lovisa och hennes vänner. Sen på kvällen när jag kom hem slog det ut. Igår kändes det hyfsat lugnt så följde med mamma och min svägerska på shoppingtur och efter det var det söndagsmiddag hos mormor. Sen när jag kom hem var det sängläge direkt och imorse när klockan ringde så klev jag upp, duschade, kokade te och la mig igen. Var ingen idé att ens försöka ta mig till praktiken som skulle ha börjat idag. Som f.ö är min allra sista praktik under denna utbildning, såå skönt!

Annars har helgen varit ganska lugn, sov hemma hos Jessica i lördags. Hon slängde ihop pizza och sen drack vi rödvin och åt ost, tillsammans med Frida. Blev lite sällskapsspel på det och eld i kakelugnen, en perfekt fredagskväll med andra ord.

Kommentarer
Ronny

Ajdå tråkigt att höra att du är sjuk mikka

själv har jag blivit frisk och varit ute med mina barn på tävling


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Ja, Marseille kan tvål. Lite lustigt att en så skabbig stad producerar sådan lyx.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback