Opepp!

Pepp, pepp, pepp! Peppen!

Kan hända att jag har världens mest omotiverade vecka, egentligen skulle vi vart ute på våra praktikplatser och grejat med utvecklingsarbete. Men eftersom det är sportlov så anser inte min skola att vi skall vara ute då det kan vara bortfall av barn och elever, what the...?! På min avdelning är det precis som vanligt. Men nå ja, ibland undrar jag hur de tänker och det skall de bannimej få reda på när jag skriver utvärdering när jag är klar med allt. Så denna vecka har vi hur mycket saker som helst att skriva, jag undrar när vi skulle ha tid för detta om det inte vore för att vi har avbrott i praktiken?! Tröttsamt. Måste peppa mig själv och hoppas att jag får gjort allt som skall göras. Idag börjar jag kl 13 så måste skriva klart det som skall in idag. Försöker peppa mig själv men det är svårt nu när jag är så omotiverad.

Igår var jag på musikal, på Artisten här i Göteborg, det var elever på den skolan som går första året som hade satt ihop en modern version av En spelman på taket. Väldans bra och de var jätteduktiga! Jag som älskar musikaler borde verkligen oftare gå på sådant. Har hört att Chess skall spelas på Operan, den vill jag se!
Nu: plugga!

Kommentarer
Karin

Låter roligt:)


Blogg: http://endorfinkickar.blogg.se/
Anonym

Karolin

Glädjs varje dag åt att du inte är en Naturvetarstudent, det är värre än ett 9-5 jobb, jag är mer fri nu än vad jag någonsin varit som student.

Sophia

Så fin!


Blogg: http://sophiabergman.blogg.se/
Cathi

Gud vad fin!


Blogg: http://violacathrine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback