you are the risk I'll always take.

Deborah - Happy Birthday.
Snyggt men jävulskt att få bort.
 
Åh herregud, vet ni om att det bara är 47 dagar kvar tills jag åker till Sydafrika? Jag börjar få resfeber! Det är en väldigt lång flygresa när man åker själv, skall sitta i Istanbul i 7,5 h innan den lååånga flygturen till Kapstaden börjar. Jag är väldigt säker på att det kommer vara värt väntan och all nervositet, har hitills bara hört bra saker om Kapstaden. Hon som vaccinerade mig inför resan har bott där och älskade det, kände sig aldrig otrygg i stan eller så. Så mamma, jag tror att du kan vara lugn och dessutom så är Rickard stor och stark, haha! Den största utmaningen för mig just nu är väl att det inte finns något vass att gömma sig i vid stränderna. Min kropp är inte riktigt bikiniredo än om man säger så, hehe! Förhoppningsvis är det väl så att den är lite bättre tills dess att jag åker, man ligger ju i hårdträning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback