sommarens sista smak.

Sista helgen på min semester i somras åkte jag, Jessica, Molly och Jessicas dotter Lovisa upp till Brastad/Lysekil för lite tjejhelg. Bilderna har legat i min kamera sedan dess och jag har inte rört min kamera heller sedan dess, väldigt dåligt! Nu tog jag tag i det eftersom det är bra om kameran är tom när jag åker till Afrikat i januari. Sen är det väldigt kul att se bilderna också som jag tog, fast nu längtar jag efter sol och värme. Vintern är inte my cup of tea, det som är mysigt är julen och att man kan åka skidor men sen finns det inte mycket mer som är bra. 
 
Vi lyckades fånga en solig och varm helg, innan hade det regnat och vart riktigt tråkigt. Snacka om tur och fin avslutning på semestern!
 
Lovisa och Molly plockade bär till efterrätten, jag hatar att bli kletig om fingrarna så jag tittade på ;)
 
Inget regn, då kan vi grilla!
 
Puss puss!

Kommentarer
Charlotte

Mysiga bilder!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Ronny

fina bilder!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback