make it work!

Nu när jag faktiskt börjar känna att träningen gett resultat så borde jag väl ändå någonstans känna mig lite nöjd över det men jag har bara slutmålet i huvudet hela tiden. Vilket är ganska påfrestande och något som jag måste jobba på och jag får fortfarande dåligt samvete de dagarna jag inte tränar, även vilodagarna. Jag måste lära mig att jag måste ha kortsiktiga mål för att nå de långsiktiga, för de små resultaten är också en del av slutresultatet. Slutresultat låter ju lite fel eftersom jag aldrig kommer att sluta träna men ni kanske hänger med ändå. Oavsett huruvida jag känner inför resultaten som jag har nått än så länge så är jag otroligt stolt som lyckats komma igång med träningen igen och verkligen kör på. Förut har jag kört ett tag och sen slutat, flera gånger om. Det tar ungefär 6 månader innan man verkligen kommer in i det, nu har jag tränat sen slutet av augusti ungefär. Jag är piggare, gladare och säkrare i mig själv, för klarar jag detta så klarar jag allt.
 
Det som jag gör idag kommer min kropp och hälsa tacka mig för i framtiden.
 
 
 

Kommentarer
Ronny

Du når ditt mål ändå Mikka!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Carin

Du är jätte duktig som hänger i, ibland når man resultat snabbare och ibland långsammare. Men fram kommer man alltid tillslut om man inte ger sig ;). Gött jobbat! Heja heja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback