Linus & jag.

 
Vi bara myser vi, eller nja, kanske inte. Jag önskar att jag kunde få ligga inne en hel dag i sängen och bara mysa men tydligen är det någon som har bestämt att man måste jobba när man är vuxen. Nej då, så illa är det faktiskt inte, jag älskar att jobba och hade aldrig i hela mitt liv velat vara utan jobb men jag är väldigt trött och min kropp kräver ledighet. Förkylningen är bättre nu så jag tänker att jag kan träna imorgon, jag måste träna imorgon för jag klättrar på väggarna och är allmänt stissig. Låt denna veckan gå fort så jag får röda och härliga dagar! 
 
Jag måste f.ö sluta kolla på julkalendern, inatt har jag jagat andar (eller spöken) med morötter. Det låter sjukt (och det är det) men jag vaknade av att det var så läskigt. Andra natten med mardrömmar. Stress? 
 
Aja, nu måste jag göra slut på min energi på något vis innan jag skall sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback