I don't know about you but I'm feeling 22.

Bjuder på lite bilder från Instagram. Jag minns när ingen knappt visste vad Instagram var för något, jag trodde att det bara var ett "filterprogram". Haha! Har haft mitt konto i säkert två år nu. Galet att det har blivit så sjukt stort! Personligen tycker jag att det blir sämre och sämre för varje uppdatering, vad tycker ni?
 
Imorgon är det f.ö årets sista dag. Vart tog 2012 vägen? När jag ser tillbaka på året så har det hänt otroligt mycket, både bra och mindre bra saker fast mest bra. 2013 skall bli MITT år, här smids det hemliga planer. Och hörrni, om mindre än en vecka fyller jag 26 år. Hur sjutton gick det till?! Det är tur att man fortfarande ser ut som ett litet flickebarn.
 
 
   
 
fleur_rebelle @instagram

Kommentarer
Ronny

jättefina Bilder Mikka! hoppas att 2013 blir som du förväntat dig!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback