Snö en solig dag.

Idag trillade detta lilla tjusiga armband ner i min brevlåda, från Snö of Sweden. Väldigt fint tycker jag, sådär lagomt som går att matcha till det mesta som jag har i min smyckeslåda och garderob. Det var en mycket trevlig överraskning.

Det har varit lite tyst här i bloggen det sista, som det blir ibland som ni kanske märkt. Jag har inte riktigt haft lust att sitta och skriva här, nästan all min energi har gått åt till att skriva C-uppsats tillsammans med mina två kurskompisar Paula och Julia. Idag är vi uppe i 29 sidor och vi måste skriva minst 30 sidor, det känns så otroligt skönt! Nu väntar vi bara på att få lite kommentarer osv från vår handledare, vi skall även försöka boka in möte med henne. Det är alltid trevligare att få feedback face to face. Så ja, bloggen får lida lite, har prioriterat in annat under min lediga tid. Lite mys och sådant med vänner, det gillas!

Eftersom vi har suttit hemma hos mig idag och pluggat så har jag inte orkat klä på mig än, kanske är dags nu?

Adieu!

Kommentarer
Ronny

men vad skoj då är c-uppsatsen snart färdig bara 1 sida kvar :)

Petra

Skönt att få nått kul på posten i allt pluggande kan jag tänka mig! :) Riktigt fint va de! :)


Blogg: http://petras.blogg.se/
Lisa

Gött att det snart är klart, vad skriver ni om? Har f.ö utmanat dig på min blogg, antar du? =)


Blogg: http://nabolisas.blogg.se/
Caroline

Blev lite nyfiken, va skriver ni c-uppsats om?


Blogg: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback