weekend


Hux flux så var ytterligare en helg snart slut - varför måste de ta slut så himla fort? Har i helgen bytt blond ton på håret med en av Revlons färgbomber, de tvättas ur så kan alltid gå tillbaka till vitblonda slingor sen men just nu känns det bra. Har lagt i lite extra i topparna nu eftersom de är ljusare. Är liiite sugen att köra i lite mer av färgbomben i hela håret, vill se hur mörkt det kan bli, utan att bli brunett, haha! Håret är nog inte riktigt så mörkt som på bilden, svårt att avgöra själv tycker jag. Kul ändå att kunna göra så utan att det är permanent.

Det har även vart kräftskiva i helgen, tredje för i år och förmodligen den sista, om inte min kära Carro vill ha en minikräftskiva snart? Sen så har jag även fått middag hemma hos Carin och Johan, blev några drinkar och scrabble. Gissa vem som vann på Scrabble? Japp, klart det var jag! Jag må suga på wordfeud men på Scrabble är jag kung!

Hur har helgen varit för er?

Kommentarer
Ronny

Vad skoj att du har haft det trevligt i helgen

jag gillar också woordfeud (r.onny heter jag där)

är du nöjd med håret som du har nu?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback