Taggar!

Idag mötte jag upp min kära BFF Carro på stan. Vi tog en frukost på Le Petit Café i Haga här i Göttäbårrj, hur mysigt som helst och sen gick vi och pillade på alla underbara kläder från Twist&Tango. Mucho farligt! Köpte faktiskt inget, men jag var bra sugen på det, finns en så underbar klänning som jag vill ha. Efter obligatoriska Hagamyset så tog vi oss in till "centrum", kollade i butiker och fikade på det mysigaste Espresso house't. Carro den lilla norrlandsjäntan fick köpt sig två par skor, det är nog hennes grej "två par skor per shoppingrunda", glidarn!

Jag sitter hemma ikväll och kollar på Idol, de är ju i norrland och jag gillar norrlänningar så måste se! F.ö så taggar jag inför morgondagen, skall upp till Brastad för lite kräftskiva, skall brumma dit med min lilla svarta bil. Skall få med mig två okända killar (okända för mig) i bilen, hur spännande blir inte det då?! Äventyr!

Annars händer här inte mycket, vad händer i era liv?

Kommentarer
Nina

I mitt liv just nu så har jag precis påbörjat SJ:s spännande resa från Sthlm hem till de värmländska skogarna. Med en Kaffe Latte och Spotify så hoppas jag att tåget kan ta mig ända fram, och i tid, för att senare i eftermiddag spela fotbollsmatch! :)



Gillar din blogg btw!


Blogg: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback