Så brutalt trött!


Nu skall jag gnälla här lite, idag (och igår) ringde alarmet kl 5, dags att gå upp, det är mörkt ute. MÖRKT! Det är fortfarande mörkt nu och klockan är snart 7. Det är inte riktigt min årstid detta, speciellt inte på morgonen för jag har så svårt att vakna till liv så länge det inte är ljus ute. Vill bara krypa ner i sängen igen och sova lite till men jag måste till skolan en sväng, inga problem egentligen men sängen lockar, väldigt mycket. Har dessutom köpt nya kuddar som gör att sängen är ännu skönare nu.

Det är väl nu det börjar, mörkt när man åker hemifrån och mörkt när man kommer hem. Kanske är så att jag får ta och sola lite solarium för att få UV-strålar. Det funkar åtminstone för mig när man blir såhär mörkt hösttrött. Har ni några bra tips för att motverka höstdeppen?

Kommentarer
Ronny

Men varför ringer klockas så tidigt som 5?

Var försiktig med solarium Mikka, risken för hudcancer är stor


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Jessica

Det är hemskt att det redan blivit så mycket mörkare! Går knappt att motivera sig till att ta sig ut på morgonen.



Inget bra tips mot deppigheten tyvärr, får lätt samma problem själv. Men att boka in roliga grejer ofta och försöka "mysa bort" (haha) de värsta stormkvällarna brukar hjälpa litegrann för mig :)


Blogg: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback