Välbehövligt i höst


Vad behövs mer än massa ljus i höstens rusk och mörker? Jag köpte ett fräscht doftljus från Stajl (ligger på Linnégatan i Göteborg), mysigaste affären, fullproppad med saker och ting. Mest asiatiskt men jag tycker det är snyggt att slänga in lite sådana detaljer. Ljuslyktorna bakom doftljuset finns att köpa på Stajl också. Närmare jul tänker jag nog köpa samma doftljus fast med saffransdoft.

Det var väldigt passande att köpa ett doftljus nu eftersom det var en mordbrand i mitt lägenhetshus tidigt på morgonen igår. Luktar lite rök här. Det var någon som tyckte att det var en bra idé att tutta eld på pizzerian som ligger i huset. En jädra tur att huset är nybyggt, annars hade det nog inte vart mycket kvar nu. Obehagligt! Nu känner jag ännu mer att jag vill flytta :P

Kommentarer
Ronny

Bra idé lys upp mörkret även på hösten


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback