Morgonstund är gosstund

Kan hända att jag har världens gosigaste hund...

Godmorgon, godmorgon! Nu skall jag strax skutta in i duschen och sen ta tag i pluggeriverkstaden. Inte pepp. Är verkligen trött på skolan och dess onödiga uppgifter, som i mitt tycke, inte motsvarar förväntningarna på kursen. Läser specialpedagogik och examinatorerna vill att vi skall plocka fram material från kommuner som rör budgetfrågor (bland annat). Whyyyy?! Känns ovärt. Jag älskar att lära mig nya saker och att få tänka lite extra men nu är jag helt slö och får inget gjort eftersom det är så ointressant. Trist när jag hade sett fram emot kursen.
Men men, bara att härda ut.

Nej men duscha var det ja.
Ha en bra dag peeps!

Kommentarer
Ronny

Tråkigt att höra att du har fått fel kurs

men håller tummarna ändå


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Fia

Nämen hej mikis!

Yes det är jag som jobbade på sillen i somras så det hade du rätt i! Vilken lite sötnos du har där i famnen!!

Vi får ta en bloggishfika nån dag;)

Kram


Blogg: http://finest.se/forcelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback