Host host!


Satt och kollade igenom lite bilder igår när jag satt hemma och hade tråkigt, hittade denna på Wilmer (brorson), så han fick sig en liten ljusredigering. Blev även svartvit. Så söt, så söt! Ibland är det bra att titta igenom gamla bilder, ibland hittar man något som man glömt bort eller inte tyckt om tidigare.

Min förbannade förkylning vill inte ge med sig, eller, jag mår bra men har en förbannad hosta och är galet hes. Har missat två obligatoriska moment i skolan denna vecka så får väl se när jag får ta igen det. Jobbigt!! Hatar att vara sjuk, det är inte min grej, blir uttråkad så fort. Kanske borde ha hållt mig hemma, har ränt på stan ändå trots feber, snuva och hosta.

En lugn helg får det bli, ofrivilligt, men nu skall jag bli av med hostan! Kanske är dags att gå till apoteket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback