Gomorra!


Hello Paris! ♥

Godmorgon! Hur är läget med alla peeps idag? Här har jag fortfarande inte kommit igång med dagen, vaknade av att telefonen burrade 08:20 (tack kusin :P), traskade upp men ansåg det vara för kallt. Kokade te och kröp ner i sängen igen så nu ligger jag här och kollar på Nyhetsmorgon. Känner att det börjar kurra i magen så kanske är dags för frukost snart? Orkar bara inte gå upp, inte riktigt än.

Igår tapetserade jag om i hallen föresten. Blev inget från Pip Studio, med tanke på att jag bor i hyresrätt och letar ny lägenhet så känns det dumt att smälla upp en dyr tapet. Tapeten innan var ju en dyr historia, den fick sitta uppe i två år. Nu har jag en ljus fin tapet :) bild kommer sen när det torkat och jag har piffat till det, ni som läser min twitter eller är vän med mig på Facebook har redan sett. Ljus och härlig hall = kärlek!

Hallåå... det är ju 25e idag. Money!

Kommentarer
Ronny

vad bra att hallen blev lyckad


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Natalie

Åh vad skönt att du stött på bra veterinärer! Killer är världens snällaste och älskar människor, han skäller inte ens...men han blir ju så klart rädd när en nervös veterinär inte vet hur de ska ta i honom. här är i alla fall veterinären toppen och gosar lite med honom så han känner sig trygg och lugn :)


Blogg: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback