Liseberg

Idag var jag på Liseberg, premiär för i år. Otroligt tidigt måste jag säga, brukar bli i juli-augusti annars, eller inte alls. I helgen har det varit trädgårdsdagar där, fanns mycket fint att kolla på. Söta små montrar med utställare, sånt gillas! Är lite bitter att jag inte hade råd att köpa något. Åkte lite karuseller och sånt med Lovisa, jättekul! Liseberg blir verkligen roligare när man har barn med sig! Extra plus får Liseberg för sina fina planteringar med otroliga växter, blir helt lyrisk! Ett BRUTALT STORT minus är att i vissa åkattraktioner så MÅSTE barn som inte uppnått en viss längd ha med sig en vuxen, en vuxen som OCKSÅ måste betala för att åka. I vissa åkattraktioner så får en vuxen åka med gratis. Så borde det vara på alla "barngrejer" på Liseberg. Otroligt dåligt. Förstår inte alls hur de har tänkt, det lär ju knappast vara så att de går minus på att låta en förälder/vuxen åka med gratis, man betalar ju ändå för barnet redan.

Nu skall jag slänga mig på soffan och vila en liten stund. Är förbenat trött. Nu skulle man haft någon som pyssla om en och fixade käk.

Kommentarer
Ronny

Vad kul det låter om lisebergs resan

själv har man bara stått utanför


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Ronny

Vad kul det låter att du har besökt Liseberg

själv har man bara stått utanför ett par gånger


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback