Dagen då björk vann över mig.

Igår må björkpollen ha vunnit, men idag vann jag!

Igår var dagen då björkpollen vann över mig, jag var helt utslagen. Fick smsa med "kollegan" på morgonen när jag skulle ha gått upp, sen somnade jag om igen och vaknade vid 11:30, då hade jag sovit i nästan 12 timmar. Det har nog aldrig hänt innan, men jag var utslagen, medicinen gör det inte bättre. Jag är glad att jag inte mår lika dåligt som när jag var liten när ögonen var svullna och näsan igentäppt, inget hjälpte. Så jag bör inte klaga men det är inte kul att missa en hel dag bara för att man är allergisk. Surt, som räven sade.

Har bestämt mig för att denna vecka cykla till och från jobbet, varje dag (så håll tummarna för fint väder)! Har fått låna mammas cykel, min är kass och däcken är paffa. Gillar mammas tantcykel mycket bättre, med cykelkorg och allt. Förra veckan gick jag en gång till jobbet iaf, hem en gång också, tar väl ca 25 minuter så det är ändå en bra promenad. Nästan en timma per dag.

It's on!



Kommentarer
Ronny

Det är tråkigt att du måste lida på sommaren också

hoppas att det går över snabbt


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Vardagsmotionen är den bästa motionen!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback