It's bubbly!

Min sodastreamer har inte blivit använd på typ ett år eftersom den där bubbeltuben har vart slut och jag har inte orkat köpa. Men nu i februari när jag hade kalas hemma så fixade min gulliga mamma ny sådan tub. Här bubblas det för fullt vill jag lova och jag har återupptäckt min gamla favvo igen, limevatten! MUMS!! Lever på det typ, otroligt gott och fräscht! Liten piff på vardagen :)

Har ni några roliga och goda tips på hur man kan piffa upp vatten eller andra drycker? Gimme, gimme, gimme!

Kommentarer
Charlotte

Vissa tycker om gurka eller apelsin i :)


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Karolin

Jag tycker om gurkvatten. Men det måste vara fina gurkor som man skivar och lägger i. Sådan där sommargurkor som växer i mormödraras växthus :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Emma

Frysta hallon, eller andra bär med för den delen, är gott att ha i! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback