Fixa pass.

Skall åka till polisen om en stund, känns ju sådär kul att behöva sitta där i X antal timmar för att fixa pass. Jag vill inte fota för passet. Man blir jämt så ful. Sist jag tog foto för pass gick jag i nionde klass, den bilden blev rätt bra. Kan man få använda samma? På den tiden var jag ju söt iaf. Nu är jag inte söt längre och det är ju tråkigt.

Varför ser man alltid mongolid ut på sådana foton? Tänker på körkort, pass osv. Inte direkt så att man ser ut som sig själv heller. Skall nog ta med en egen bild och hoppas att de kan klistra in den på något vis.
passande passfoto.

Kommentarer
Carin

Åh pass ja jag håller med dig man ser helt kass ut. Körkort kan man ju skicka in ett eget om man bara tar det enligt ramen för deras önskemål. Passet däremot ska man stå framför en stor plåtburk och titta på en ritad markering så tar de någon specialbild eller något så där får man inte fixa egen :P. Min bild som jag tog sist blev hur ful som helst fast jag faktiskt tjatade att få ta om bilden en gång. Det var på den tiden de inte hade jätte mycket att göra. Vart styr du kosan efter du fått ditt pass då? Vill du komma på middag idag/imorn? Kram


Blogg: http://ww.carinscreares.blogg.se/
Ronny

Vart styr du kosan efter du fått ditt pass då?



undrar jag också


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Alla blir fula på passfoton. Man måste titta rakt fram och inte le, och man ser helt platt ut, inga skuggor framträder, bara de starkaste konturerna syns. Men du får se det från den ljusa sidan, att du fixar pass betyder att du ska ut i världen, och det är värt ett fult passfoto!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback