Wörk wörk!

Kolla på axeln, fick lite färg igår!

Hej vardag! Idag har jag jobbat, gick faktiskt väldigt väldigt bra. Jag hade en föreställning i mitt huvud hur jobbig denna dag skulle bli, resten av helgen lär bli jobbig så tur det vart lugnt idag. Annars har det varit en väldigt händelselös dag, förutom att jag glömde tanka innan jag åkte till jobbet och nästan fick soppatorsk. Nu har jag tankat och jag var snäll mot naturen denna gång och tankade med etanol (E85), dessutom så är det billigare (snål!).

För er som undra ang. Paris så är det minisemester som gäller, skall även på hundutställning (inte jag som ställer dock), men det är på lördag och söndag. Annars är det att se sig runt som gäller och såklart shoppa. Jag längtar så mycket att jag nästan spricker! Så skönt att komma iväg och speciellt komma utanför Sveriges gränser. Undrar om man har råd med någon mer resa, restresa kanske?

Av bakgrunden på bilden här ovanför att döma så blir det till att städa nu om en liten stund. Skall skriva min lilla packlista också, har ingen aning om vad jag skall ta med mig?

Kommentarer
Lisa

Ja den var verkligen bra tycker jag! Kanske något att läsa på väg till Paris? Fuskis, ta ett kort på Eiffeltornet och hälsa från mig! :)



Kram lisa


Blogg: http://Lisa-Rydqvist.blogspot.com
Ronny

vad kul... då har du varit och solat idag då

hundutställning låter också kul

År det dyrt att shoppa i Paris?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Jag är lite smått sugen på Berlin


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback