Visste Ni detta om mig?

Jag heter Mikaela men kallas för Mikka, Mickan, Mika, Bela.
Jag är för tillfället väldigt trött och seg trots mängder av koffein.
Jag är duktig på vara tankspridd och snurrig.
Jag tycker inte om att gå barfota.
Jag är jättedålig på att komma ihåg saker.
Jag läser inte böcker bara bloggar, twitter och tidningar.
Jag gillar livet!
Jag sjunger för kung och fosterland, men bara i bilen.
Jag älskar min rosa Kartellampa och min kamera.
Jag önskar att jag var sinnessjukt rik.
Jag är inte speciellt bra på att få tummen ur.
Jag pratar om allt och inget och alldeles för mycket.
Jag tycker om materiella ting, min familj och mina vänner.
Jag är beroende av att få komma ut och härja.
Jag har på mig en alldeles för stor t-shirt och trosor med ugglor på.
Jag dricker mängder av rosé och kaffe.
Jag lyssnar på en hel del men just nu Jamie Woon.
Jag blir arg när jag tänker på allt jag vill ha men inte kan få.
Jag är rädd för döden och fåglar.
Jag kan inte förstå hur man kan gilla varm banan.
Jag är pinsamt dålig på geografi.
Jag är uppväxt i Ytterby, Göteborg.
Jag har snart en 3,5 år lång utbildning på universitetsnivå och är sjukt stolt över det.

Snodd av Alisa [blogg!]

Kommentarer
Ronny

Ett härligt liv

Grattis :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Johanna

Jag kan för allt i världen inte heller förstå hur man kan äta varm banan! :S


Blogg: http://joherman.blogg.se/
ida w

Jag snor och sparar till någon dag när den behövs om det är okej? :)


Blogg: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback