Segast i stan

Åh, jag längtar tillbaka!

I torsdags efter att ha spenderat dagen på Freeport tillsammans med Lovisa, mamma, mormor och kusin Jenny så åkte jag hem till Carro [blogg!] och vi tog oss till Magnus & Magnus innergård [klick!]. Satt där och tjatade bort några timmar, sen begav vi oss hem till Carro och sov. På fredagsmorgonen bestämde vi oss för att åka iväg och vi rattade in oss på Halmstad, jag älskar Halmstad! Väl framme i Halmstad parkerade vi oss en stund på The Bulls och sen Espresso House, åh jag älskar den passagen som Espresso House ligger i. Underbart och välbehövligt att komma bort. Jag kommer på mig själv att hela tiden längta tillbaka till Paris och bort från Göteborg, bara för en liten stund :)

Nä, jag skall börja klä på mig och åka till jobbet nu så måste skynda ut med hundarna. Ville bara berätta att jag överlevt barnpassning och allt annat som vart de senaste dagarna. Hoppas allt är bra med er och att ni förhoppningsvis får njuta av solen, som tycks vilja stanna åtminstone i Göteborg :)

Kommentarer
Anonym

Underbar bild


Blogg: http://karinolofsson.se
Anonym

Vi har sol också i Stockholm



När blir nästa resa till Paris för dig då?

sanne

Jag ska till Paris om 2 veckor, du har inte lust att skriva en liten lista om Paris, vad måste jag se/besöka? Vad kostar det o.s.v :) jag har aldrig varit i Paris förr men längtar så tills jag ska ner dit. Kram


Blogg: http://mabibu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback