Nu tar jag helg.


Nu tar denna dam lite helg, blev ledig både lördag och söndag istället för bara söndag, mindre dollars på kontot men skall bli skönt att få sova ut imorgon. Är huuur trött som helst, som ni kanske ser på bilden, även om påsarna under ögonen blev extrema när jag fixade ljus och färg, haha! Har inte sminkat mig på flera dagar, galet skönt, även om mina ögonbryn ser aningens bleka och ledsna ut.

Idag är det även dag 4 på kuren, värsta dagen hittills. Jag som trodde att det värsta var över eftersom coachen sa att dag 3 är värst. Nåväl, härdar ut och häver i mig massa vatten i hopp om att magen skall sluta kurra. Har inte ätit mat på fyra dagar nu och det känns idag, men det går över. KÄMPA MIKKA, KÄMPA!

Har ni hört om Norge föresten? Helt sjukt. Blir så jävla arg, så jävla förbannad! Tänker inte ens skriva vad jag tycker och tänker här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback