Lite kvällsbabbel

Mina finaste ljusstakar, från gammelmormor & gammelmorfar

Vet att jag redan har bloggat om dessa ljusstakar innan men jag verkligen ääälskar dom! Min gammelmormor och gammelmorfar hade dom hemma hos sig när de levde så det är extra kul att ha dem. Snart dags att putsas dock, det sämsta med silver. Mysigt att tända ljus om somrarna när vädret är kasst.

Idag vart det jobb som sagt, började 7 och kl 10 började min kusin Jenny. Hon har hela dagen tjatat om hur sugen hon är på godis och undrat om det är okej att äta det när det är final i fotbolls-VM (damernas om ni missat). Så därför beslöt jag mig för att bjuda henne på tacogratäng, godiset fick hon ta med själv :P Dessvärre så vann Japan, jag hade hoppats på USA så det var lite synd, börjar bli van vid att mitt lag aldrig vinner, samma visa i alla sporter. De få jag följer alltså.

Nu säger hela min kropp att det är dags att sova, försöka sova ut imorgon. Skall åka till ikea med Jenny för jobbets räkning, alltid kul! Jag och mamma skall in till "ministan" för att handla lite grejs också.

Över och ut!

Kommentarer
Karolin

Jag är ingen IKEA älskare, åker bara dit när jag vet att jag ska ha något eller om jag spanar efter lösningar. Jag går alltid först till restaurangen, det är viktigaste stoppet. sedan tar jag alla möjlig genvägar som man kan tänka sig för att slippa se på mer än vad jag behöver :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback