Byta stad, PMS, kur och converse


Just nu måste jag ha någon slags personlighetskris. Har kommit på mig själv med att vilja byta stad, by, ort, kommun, del av Sverige... eller whatever. Vad är grejen med det? Jag älskar Göteborg. Kanske måste jag bara testa på något nytt? Jag tror att det är tack vare kusinen Jenny som skall flytta till Karlstad för att plugga i 2 år. Jag kanske borde testa något nytt när jag väl pluggat färdigt? Eller vara bekväm och bo kvar? Gaah... blir tokig! Får ni någonsin känslan av att vilja flytta fast ändå inte? Jag menar, hur många skor har jag inte slitit ut här i Göteborg? Ja ni ser ju bilden ovanför, förutom nr 3 som inhandlades i Paris. Någon annan stad kanske borde få äras med min närvaro ;) Frågan är vart? Inget slår västkusten nämligen.

Jag undrar om det kan bero på PMS eller att jag har börjat på kur nu? Jag skulle tro det. Kuren är alltså en kur som skall skynda på det lite för mig att gå ner i vikt, har blivit så trött på mig själv nu. Jag hinner inte gå och träna, eller ha orken till det, nu när jag sommarjobbar. Dessutom hinner jag inte äta heller och kuren består av pulver som blandas med vatten och tre påsar ger mig allt jag behöver för en dag, och som plus i kanten går man ner i vikt. Perfekt! Coachen sa att normalt är att gå ner ca 3 kg i veckan och eftersom jag går all in och kör endast pulver så kommer jag under minst 3 veckor ha gått ner ca 9 kg. Det vore rena rama drömmen, men för bra för att vara sant? Jag hoppas inte det. Nu jävlar skall det gå!

Trots allt så får jag faktiskt skylla mig själv som har vart ute så mycket det senaste året, öl är inte bra för vikten och inte heller snabbmat på natten. Nu är det bara jag som kan ändra på mina vanor och det skall jag göra, jag skall klara det! Jag hoppas att ni hejar på mig.

Kommentarer
Anonym

Heja heja! :)))


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Sandra

Karlstad är en supermysig stad! :)


Blogg: http://www.sandraasp.com
V I C ♥

Detta är absolut ingen spam, utan en ren fråga eller tips!!!

Så tänkte bara tipsa om att jag just nu har en aktion på en design i hög kvalité & den kan bli din för endast 30kr! Om den inte faller dig i smaken kan du beställa en egen utav mig efter egna önskemål. Ha det bra ♥


Blogg: http://houseofvic.blogg.se/
Anna Posh Pooches

Klart Linus-lusen ska ha en äppelgrön sele så han kan matcha Mattes naglar!


Blogg: http://poshpooches.blogg.se/
Ronny

det är klart vi hejar på dig Mikka

Lycka till i höst


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
johanna

blev nyfiken och inspirerad av din kur, vad är det du kör? har själv lite kilon som gärna vill försvinna.

mvh johanna med chili, doris o enzo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback