varning för PMS-troll!!

Jag vill ha sol, värme, gröna träd, blommor som blommar. Jag vill ha vår!

Alltså, fy, idag hatar jag att vara tjej. Det är fasen inte rättvist att det skall vara såhär, onödig smärta och rubbningar (i huvud och humör m.m). Just nu känns det som att jag skall gå av på mitten så ligger i fosterställning i sängen och skriver. Knaprar ipren och dricker massa vatten. Någon som har huskur som motverkar smärtan så dela med er, snälla!

Konstigt inlägg detta men jag var tvungen att gnälla lite.

Kommentarer
Hanna

Åh, vi har samma problem ser jag.. Jag kör på Panodil Zapp, dubbel dos. Skulle också vara betjänt av huskurer för jag gillar egentligen inte att stoppa i mig massa tabletter...


Blogg: http://www.dravvel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback