våren har flyttat in!

Mina favoritörhängen. Stooora! ♥ Perfekta i vår.

Ja nu fick våren flytta in i bloggen, orkade inte vänta mer och igår hade jag extrema vårkänslor. What's up with that?! Det är ju bara januari! Tror att jag baskimej skall köpa tulpaner idag, äälskar tulpaner. Skall även se om jag hittar en grej till mitt nya soffbord :) Kan inte förklara riktigt så låter bli :P

Blir bara megakort detta, skall in till stan med mamma och pappa för lite shopping. Familjegrej ;)

& om ni ser nåt knasigt med bloggen så hojta. Jag vet att den ser ut som typ alla andras.. men men. Det får duga, den passar mig för tillfället :P

Kommentarer
Ronny

vad fina örhängen :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Charlotte

Härliga färger!



Jag har verkligen inte haft tid att koda ihop något eget på länge. Man kan ju aldrig bestämma sig hur man vill ha det :D Haha!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback