solig slappardag

Här har jag parkerat mig själv idag.

Idag är första dagen på evigheter som jag inte har något att göra och jag känner ingen stress heller att jag behöver göra något. Däremot tänkte jag ta tag i lägenheten sen när jag ändå skall tvätta vid 17-tiden. Behöver diska, damma och skura golv, tar inte så lång tid så det kan jag göra. Det är så himla skönt att inte behöva känna press, vilket jag har gjort de senaste veckorna. Har nämligen pluggat som en liten dåre inför en tenta vi hade igår i matematik, får väl se om den blev godkänd, vill nog mycket till som ni kanske förstår ifall ni läst inlägget här nedanför.

Därför anser jag mig att förtjäna en dag att bara ta det lugnt, twittrar, kollar facebook, lekt med kameran, chattar på msn, busar med hundarna, gått igenom alla mina ögonskuggor (kan komma ett inlägg med dem sen), smsar, pratar i telefonen... tja, ni ser, jag har det bra idag :) För mig är detta en sådan dag som behövs någon gång mellan varven.

Hur gör ni för att koppla av?

Kommentarer
Ronny

Grattis till Friheten Mikka :)



hur jag gör när jag kopplar av?

sitter oftast på Mac World forum


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback