Jag har något att berätta...

...jag har odlat mustasch! Fint va?! Det klär mig.

Så, då har mina två veckor på VFUn (praktiken) gått och det känns otroligt tråkigt. Barnen blev lite ledsna när jag berättade att jag skulle sluta idag. Fick så mycket goa kramar när jag kom imorse, mycket goa kidz! Vill verkligen inte tillbaka till skolan och jag måste skriva rapport på hur det har varit dessa två veckor. Suger. Vill bara vara klar nu.

Vad skall ni hitta på i helgen då, gott folk? Jag verkar ha fullt upp hela helgen, på gott och ont. Känns skönt att ha planer men ibland är det skönt att bara vara. Vi får väl se hur helgen tar sig.

Nu skall jag stäääda. Ciao!

Kommentarer
Ronny

men du har ju haft 2 roliga veckor



nu skal jag till en flicktävling


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback