Hej och så!

Det är verkligen tyst här i bloggen, igen. Grejen är att jag har fått sambo så hela helgen gick mest åt att umgås med henne. Hon skall bo här ett tag. Mucho trevligt, faktiskt. Även om jag inte är helt van vid att ha någon som bo här, är ju ett bra tag sen jag var sambo sist. Fast det går bra, är roligt! Vi träffades första gången på en s.k tweetup, en träff för twittrare och då var det på en middag som två par killar hade anordnat. Ikväll skall vi på en annan tweetup, en större för twittrare i Göteborg. Kul!

Fast först skall jag på studiebesök med skolan, sen skynda hem och tvätta. Måste komma ihåg att skicka iväg ett paket också. Vart farao finns det brevlådor nu för tiden?! Tacka vet jag förr när det fanns många brevlådor.

Nåväl, över och ut. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Ronny

Det låter ju kul hoppas att du får en trevlig onsdag


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Pabbeawesome

snygg du är, läckra öronhängen!


Blogg: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback