Never fail like common people!

Åh jösses, jag är så trött att ni inte anar! Det gick trots allt bra på jobbet, blev trött när jag kom hem, sov i en timma på soffan. Sen åkte jag och hämtade ut paket från h&m, inget roligare än strumpor och tubhalsduk, klantigt nog köpte jag en grå, har redan en grå från twist & tango. Dumt!

Idag började jag med pulver igen, bortsett från att jag åt lite taco när jag kom hem från jobb men skall köra på med bara pulver nu. Fram till torsdag eftersom vi skall ut med jobbet då. Skall försöka köra så myket som möjligt nu innan skolan drar igång. Så svårt med allt som händer hela tiden, som WayOutWest t.ex. och nu att vi skall ut på restaurang med några tjejer från jobbet. Men det får vara så helt enkelt.

Idag har jag levt på ruset från WayOutWest, jag är fortfarande helt lyrisk och lycklig i kroppen, har lyssnat på WoW-musik på jobbet idag. Det rycker i varenda dansnerv! Lyckliga dagar. Och bara för det så skall ni få lyssna på Pulp - Common People som spelades på WoW, man blir såå glad av Pulp!


Kommentarer
Ronny

vad roligt det låter...

Lycka till i hösten med skolan Mikka


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

PULP <3


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Lisa Rydqvist.

Haha klart! Blir det långhåriga flickbebisar så är du först på listan! :)

Hur orkar du köra på endast pulver? Blir man verkligen mätt? :)


Blogg: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback