make it work!

På tisdag har jag dugga i skola (en slags tenta antar jag?), vi skall lära oss 40 ord. Till duggan väljer de ut 5 ord av dessa 5 ord skall vi skriva och förklara 4 stycken. Onödigt. Tänk på att jag går på ett institut som INTE förespråkar drillning och ytinlärning. Vad är inte detta moment då? Ja, ja... bara att göra det. Vet att de flesta orden inte kommer att följa mig resten av livet.

Nu är det fasiken påsk. Jag som tyckte det nyss var påsk, fast 2010 då. Vad har hänt sen dess liksom? Imorgon skall jag måla ägg med plastdottern Lovisa och hennes kompis. Såklart snacka skit med Jessica också ;) Skall bli skönt att hitta på något kul :) Annars har jag inget bestämt tror jag, middag hos mormor och middag hos Carro och Carlos. Får se vad PMS-trollet pallar.

Beställde Hunter-stövlar igår. Kändes ju nödvändigt, not. Eller jo, det var nödvändigt eftersom mina från Paul Frank är kassa och läcker in ( beror på de två brutalt stora hålen). Sen så var det bra pris på de från Hunter, annars hade jag aldrig beställt dem. 699.- svenska riksdaler istället för typ 1200.-, som hittat! Typ.

Tunikan från H&M (den som jag bloggat om några inlägg nedanför) beställde jag givetvis i fel storlek. Nu är den slutsåld så vet inte om jag skall behålla och sy in lite, det är alldeles för mycket tyg i ryggen. Hatten sitter perfa och jag tror att den kommer användas flitigt i vår och sommar. Klänningen kommer ju som sagt inte än men jag hoppas att den passar, ser skön ut.

Nä, hörrni. Nu har jag suttit här och glott i flera timmar. Skall in i duschen och sen käka lunch, eller middag, beror på hur man ser det.

Ciao!

Kommentarer
Karolin

Åh, det är en sådan besvikelse när man beställer fel storlek. Jag brukar beställa i två olika storlekar om jag är osäker och om jag tror att det kan bli slutsålt.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Martina

var med och diskutera på min blogg!



http://martinalager.blogg.se/2011/april/djurplageri-ar-for-idioter.html#comment


Blogg: http://martinalager.blogg.se/
Ronny

Glad Påsk på er alla!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback