h&m conscious collection (& solhatt)

Igår fick jag mig ett ryck och beställde detta från h&m, hatten och tunikan kommer säkert nästa vecka. Klänningen var det längre leverans på. Nu är det bara att hoppas att allt funkar och passar, är aningens osäker på klänningen. Hatten har jag funderat på länge sen min kurskompis Doris berättade att hennes syrra köpt den. Är det min stil? :P Mössa kan jag bära upp men keps och hatt? Hmm.. återstår att se. Annars får den pryda hatthyllan eller huvudet på någon kompis. By the way, hur fan mäter man huvudstorlek? Jag tog minsta storleken (typ 58), har ju minihuvud så hoppas det funkar. Anyway, nu kan sommaren komma! Det verkar som det kan bli grymt väder i Göteborg nästa vecka och jag är "ledig" från skolan alla dagar utan Tisdag. Hur awesome?!

I helgen blir det eventuellt Baby- och barnmässa på Svenska Mässan i Göteborg, tillsammans med the one and only Carro.

Kommentarer
micha

Jaså? haha va kul att träffa ngn som med läste där, vad tyckte du om ale gymnasium och vad läste du där? :)


Blogg: http://ladydior.blogg.se/
Ronny

låter som en trevlig mässa

hoppas på att ni får fint väder också


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Carin

Åh vilka fina och va roligt med mässan jag hade hoppas på annat innehåll typ tips på barnrums inredning, så vi lär inte gå kommer ha fullt upp att fixa inför gräsmatte sådd :). Va mysigt med mys fredag!! Hatten tror jag absolut kan klä dig du bär upp det mesta med stil och finess ;)


Blogg: http://ww.carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback