Härliga vår!

Älskar min nya klänning!

Vilken underbar dag det har varit i Göteborg! Strålande sol och massa värme, eller ja... ljummet iaf! :) Käkade frukost på balkongen idag, premiär för i år, gilla! Hur ser det ut för er andra runtom i Sverige?

I torsdags var underbara Carro här på middag, sen svirade vi om och åkte in till Avenyn, gick till Locatelli som hade shuffle club. Så bra musik, skönt folk och god öl. Deras drinkar är FAB! Längtar tills man kan börja utnyttja deras uteservering utan att frysa ihjäl.

Nu väntas en lugn lördagskväll framför TVn, unnar mig lite mjuka skumgodisar som jag fick av mamma.

Kommentarer
Ronny

I Stockholm har det varit blåsigt så den värmen

som fanns på termomtern kändes inte

5-7° har det känts som ... hoppas på varmare

klimat nu på måndag


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Soligt och blåsigt. Helt okej, jag tror våren är på väg :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback