På annan ort

Är i Brastad nu, bjuder på en bild från idag på finaste Lo :) Jessicas dotter. Vi har det sååå mysigt, blonda tjejgänget :)

Jag kan btw inte smsa eller ringa då Tele(s)nor har klantat sig igen, mitt abonnemang är för tillfället avstängt eller nåt då de påstår att jag inte betalt en faktura. Samma sak hände i somras med två(!!!) fakturor, fast då ringde jag och sa till. Dumt att jag inte gjorde det nu men naiv som man är så trodde jag att de skulle vara lite mer uppmärksamma på läget. Muppar!!

Nu är det dags för lite mer vila :)

Kommentarer
Ronny

hur är det i Bohuslän då?



tråkigt att Telenor uppför sig på det sättet

hoppas att du får bukt med problemen


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback