Examinationsvecka/fikavecka?!


Denna vecka har gått åt till att skriva på en examination, så sjukt tråkigt att man vill spy. Jag får verkligen inte gjort något, är helt utpumpad. Inte van vid att använda hjärnan så mycket ;P höhö! Nää, men att göra saker sådär under press och instruktioner är sjukt jobbigt tycker jag.

Däremot blir det ju en, två eller tre fikor när man har en examinationsvecka, hihi! Emelie i min projektgrupp har suttit hos mig och skrivit alla dagar utan onsdag, då satt vi hos Sofia i gruppen. Så i torsdags köpte jag och Emelie varsin kanelbulle och finska pinnar, såå gott. Sofia bjöd på kladdkaka i onsdags. Det är faktiskt tillåtet med sånt när man skriver examination, så det så!

Nu är den inskickad, så det återstår att se om det blir till att komplettera eller inte.

Kommentarer
Daniela * Neliz

Man kan aldrig få för mycket av hederligt svenkt fikande inte :)

Men fy vad sugen jag blev på kanelbullar nu! Det måste bakas imorgon!


Blogg: http://neliz.se
Emelie

Mycket fika blev det :) men de var vi värda efter allt slit ;)

Mickan

Mm, så gott det ser ut!


Blogg: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback