jag ser det snöar!


Denna bilden tog jag igår på morgonen från min balkong, det var jättegrått och jag tänkte att nu kommer det nog snart lite snö. Visst kom det snö, inatt så måste det ha snöat något enormt för jag fick en chock när jag såg mellan persiennen att det var lite väl vitt ute. Det är bara att acceptera att vintern är här på riktigt nu, jag vill ha sommar igen :P Eller att tiden går lite fortare så julen kan komma snabbare, det är ju mycket mysigare med vinter när folk pyntar sina fönster med adventsljusstakar, stjärnor och levande ljus. En sak är säker, jag kommer inte ha julgran i år, hade gärna haft men den jag hade förra året tog ju död på resten av mina växter. Plastgran vägrar jag, här kommer det inte in en plastgran, never ever!

Jag var hemma igår från skolan (idag är jag ledig) eftersom jag blev grymt förkyld efter helgen. Kände mig väldigt risig när jag vaknade igår så tänkte att jag går inte till skolan. Sen vid lunch kände jag mig bättre så då slog jag hål på en sak som jag och mamma diskuterade när hon var här på fika. Det var möblering, jag möblerade alltså om här lite, så min lägenhet som kändes luftig och stor innan känns ännu luftigare och större nu :p tog bilder med mobilen igår men man får liksom inte fram känslan. Skall se om jag kan fota med kameran istället. Fick mig ett enormt dansgolv :P

Kommentarer
Ronny

Ja sommar vore underbart Mikka


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Ronny

jag skall passa på att fotografera lite julgrans belysning i december


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback