1 november - redan?!


Idag är jag ledig och har inget att göra i skolväg, ingen litteratur att läsa, inget arbete att skriva på. Jag är lycklig, för nu kan jag göra det jag tycker bäst om, typ sitta och pilla med foton eller rita. Idag tänkte jag till o med laga mat, skall börja med GI igen, for real! Det är så lätt att komma av sig när man väl börjat slarva en gång. Igår var jag enormt duktig och åt enligt GI trots att jag lätt hade kunnat käka typ pizza och sånt. Istället för snacks till filmen så skar jag upp äpplebitar som jag hällde kanel över, grymt bra om man är sugen på nåt att knapra på till tv-myset. Kanske blir det ordning på mig nu?

Imorgon skall jag till förskolan och jobba, mellan kl 9-16, det ser jag fram emot. Såå härligt att komma dit till alla goa barn och pedagoger :)

Nu blir det dusch!

Kommentarer
Ronny

Vad kul att höra att det går bra för dig Mikka


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
NININIE

Mysig bild! :)


Blogg: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback