Klämfredag

Uppe med tuppen imorse :) Konstigt nog så känner jag mig väldigt utvilad och gosig, har dock inte kommit igång med dagen än men de gör jag väl snart. Sitter i soffan och dricker mitt kaffe, chillar och har det gött. Kollar på Rivstart, Agnes Nicole Winter skall ju vara gäst så det måste ses, haha! Hon verkar riktigt korkad faktiskt.

Sen blir det plugg för hela slanten idag, jag m å s t e plugga. Har ingen motivation även om ämnet är roligt, går fortfarande i koma eftersom det är så mycket pollen ute. Jag måste skaffa ny medicin, nåt starkare som fungerar. För så här orkar jag inte ha det :( Någon som har bra tips på medicin som man inte blir trött av men som ändå fungerarå?! Jag är desperat nu.

Idag blir det även städning på schemat, som vanligt på fredagar, min städdag. Tycker det är så skönt när det är rent och fint hemma när det är helg, jag är lite weird men sen så är jag även tjejen som viker underkläderna liksom. Fast det kanske Ni andra gör också?

Up, up and away!

Kommentarer
Anna

Jag är också en Fredagsstädare, och Måndag, och Onsdag.. Och dagarna mellan :P Men det blir aldrig riktigt rent med tre hundar :D


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/
Malin

Hej!

Du ber om tips om pollenmedicin.

Jag har bara levt 11 månader om året halva mitt liv, tills jag för några år sedan upptäckte BECOTIDE NASAL!!! Kortisonnässpray. Du kanske har testat det reden, men om inte, välkommen ut ur dimman! Utöver det tar jag Aerius, en receptfri antihistamin.

Lycka till!

Malin

Receptbelagd menar jag förstås. Man måste alltså ta en tripp till doktorn, men det är det värt!

Karolin

Acura fungerar bättre på mig än Loratidin, men då bli man trött också. Tar jag en innan läggdags somnar jag inom en halvtimme. Det är lite som en receptfri sömntablett. Funderar på att fylla på förrådet enbart för de tillfällen då jag har svårt för att sova.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback