Drar till Skeååne


Hej hopp.. nu åker jag snart till Skåne, ska spendera helgen i Hässleholm på hundutställning. Är grymt opepp och inte direkt sugen på det just nu, speciellt när det skall vara fint väder här och de står öl i min kyl och typ ett helt flak utanför kylen. Men jag tror nog att jag får upp suget för utställning när jag väl kommer iväg, är lite för hemmakär nu för tiden. Är så tråkigt bara att allt krockar denna helgen, utställning och familjesaker, så jag tog utställning framför familjen :P snällt va?!

Igår matade jag får och bäbisfår, det är första gången sen jag var skitliten. Finns ju inte jättemycket får här i "centrum" om man säger så. Elmer har nog aldrig sett ett får innan, blev helt ställd, Linus tyckte nog det var spännande. Roligast att springa runt som tokar i gräset, leva lite rövare på landet.

Nej hörrni, nu ska jag åka till affären och köpa sånt som skall med i helgen. Frukostmat och annat bös.

Ha de gött!

Kommentarer
Julia

Såg dig på pinknation:-)

Du är verkligen lik Kate Hudson:-)


Blogg: http://aprettyprincess.blogg.se/
smäm

hoppas du får trevligt i skåne då :)


Blogg: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback