DNA


För ett tag sen så testade jag denna mascaran från Smashbox och blev kär. Den är GRYM! Gör precis det jag vill att den skall göra, alltså, göra fransarna tjockare och lite längre. Nu har jag dock rätt långa fransar naturligt, men ni vet, storhetsvansinne ;) Däremot hörde jag att den inte fungerar riktigt bra om man har korta fransar, att den kan bli för tung eller något? Men på mig gör den ett utmärkt jobb!

Jag är sån som kan köpa samma mascara två ggr på rad så vi får väl se vad det blir nästa gång :) Sen går jag tillbaka till den gamla igen. Men denna är jag sjukt nöjd med, eleven har dessutom nu så man kan få den i den här fina förpackningen ;P Gööörsnygg!

Kommentarer
Veronica <3

Fin blogg :D


Blogg: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback