Tuffa saker för Mikka

Ser ut som att en viss Mikka behöver åka till Bolagret. Hur tuffa grejer som helst och verkligen i min smak, kanske svårt för folk som inte känt mig så länge att förstå det dock. Jag är en rosa tjej men en rocker in disguise, det kanske var lite tydligare när jag var yngre och nästan bara hade dödskallar på mina tröjor, haha! Nu är jag mer rock-romantiker, jag gillar sköna kontraster ;) Odd Molly och skinnpalt, så kanske man skulle kunna förklara mig.

Har föresten en grym idé till min nästa tatuering (som blir tredje, eller fjärde... beror på hur man räknar), nu måste jag bara jobba ihjäl mig så jag får råd. Otålig! :D Har ju som sagt två-tre sen innan, på armarna, känner att det är dags för en till, har inte tatuerat mig på två år :O

Kommentarer
Charlotte

När åker vi? ;)

Karolin

Not my cup of tea. Men jag förstår, rosa, svart och döskallar passar rätt bra tillsammans är nog bara lite för girlie in min stil för att själv bära det. Men det gömmer sig lite rock i mig med. Det fanns en tid då det mest var Nirvana, Hole och Garbage som spealades hemma hos mig, och så hade jag mun och ögonbrynspiercing. Lite svart och lite rosa och lite blondt hår. Det visste du inte!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Veronica

I Like it alot =)


Blogg: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback