Tack för att ni bryr er!

Mina fina tulpaner som jag fick av Carin.

Idag kom jag äntligen iväg till träningen och det kändes sååå skönt att vara där igen, att komma dit är alltid segt men när man väl är där, då är det gött! Innan dess var jag på föreläsning om språkutveckling med förskolan, riktigt intressant faktiskt och roligt. Kan nog ta nytta av mina anteckning för framtiden som pedagog. Föreläsningen slutade vid 12 så då åkte jag till min brors sambo, Emma, som hjälpte mig att skriva CV. Nu skall det bannimej sökas extrajobb. Känner att jag måste ha något för att klara hyran. Tips på extrajobb mottages väldigt gärna! :)

Jag är lite trött på mig själv just nu men jag försöker vifta bort alla negativa tankar, lite svårt ibland bara. Blir liksom trött av att läsa bloggar där folk är lyckliga. Jag är bara konstig, jag önskar verkligen de flesta all lycka i livet men just nu är det som de är. Huvudsaken är att jag mår bra, och det gör jag. Så oroa er inte, det är bara jobbigt ibland. Tur att jag har underbara vänner som bryr sig och hela tiden frågar hur jag mår osv. Puss på er ♥

Nu är det nattinatt :)

Kommentarer
Linda

Kikar in här varenda dag nu ända sen jag hittade

din blogg genom google ;D

Riktigt snygg förändring av designen!(trots att du ville ha gammelrosa ;)



Ta hand om dig! =)

Kram


Blogg: http://sweetsilverlining.blogg.se/
Karolin

You can do it! Jag vet inte om det är ett tips, men det finns ju något bemanningsföretad, student något, de riktar sig främst till studenter som bara kan jobba ett par timmar då och då. Posten kan ju behöva sorteringspersonal, det jobbade jag extra med under gymnasietiden. Lycka till med jobbsökandet. Jag håller tummarna för dig.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Katja

jag är också himla seg att ta mig till gymmet. ska bara... :P


Blogg: http://katjaandersson.blogg.se/
Carin

Åh vilken underbart vårig design du har på bloggen nu! Just LOVE it!! Jag vill också göra något annat men har inte enegri till det riktigt känner jag. Men något måste ju hända! Jag behöver en ny tändning vad det gäller blogg skivandet också. Jag är så dåligt på att uppdatera regelbundet nu = C. Hoppas din dag blir toppen och kul att blommorna matchar nya designen så bra = D


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback