She couldn't care less

Det ekar tomt i mitt kylskåp, jag är fattig och en smula vemodig. Idag flyttar Dennis och jag skall för första gången i hela mitt liv bo ensam! Det kommer bli kul faktiskt, men det var ju inte riktigt det här man hade planerat men just nu känns det bara skönt. Men visst kommer man sakna de bra stunderna också men de sämre har liksom tagit över så man knappt kan komma ihåg de bra.

Nåväl, jag hade tänkt att ta en storstädning idag. Sängen, tv-bänken, två bokhyllor och TVn försvinner idag så man kan ju passa på att städa ordentligt. Undrar hur många studenter det är som bor ensam på 62kvm? Det kommer att bli två fattiga år! Funderade på om man skulle skaffa en inneboende, men jag vettisjuttan om jag står ut med det eftersom det är ett sovrum, hade det vart två så hade de nog gått. Säger då en sak, det är skönt att jag har mina två små pojkar, även om dem kommer få spendera en hel del tid hos mina föräldrar. Jag måste ju vara i skolan liksom :(

Förhoppningsvis så blir jag med tv-bänk idag, mamma och pappa skall svänga förbi en butik och köpa en. En vit i högblankt ♥ men det beror på hur kvalitén är, säljs för halva priset. Det är ingen som har en TV att skänka eller sälja för en billig peng? Känns surt att köpa ny och nu har jag inte råd, hur står man ut? Det är ju för fasen Desperate Housewifes ikväll!

En bra sak är att jag och Jess kanske skall ut på lördag, konsert på Sticky Fingers, det var fan inte igår man var där! Så, Göteborgare, be there! ... skall jag vara ärlig så har jag ingen större koll på bandet men med trevligt sällskap och %-dryck så är nog allt bra! :D

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Du klarar detta fin fint gumman!:) Börja designa (bloggar) och ta betalt !:) Tror att du skulle få en extra slant för det!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Karolin

Inneboende är nog ingen höjdare i en tvåa. Hur hög är hyran? Det känns ju som att valen är rätt få vad gäller bostad. Angående TV, köp en tjocktv de borde inte kosta så mycket, kanske rentav gratis, och de fungerar. Jag älskar min tjocktv, den ser lite ut som de där färgglada macdatorerna som gjordes förr :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Johanna

Gud jag älskar frukostbilder! Alla verkar ju ta dem nuförtiden, haha, vilket är en himla tur :D


Blogg: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Carin

Åh gumman det kommer lösa sig fint du är en riktigt survivor!

Synd att vi kastade ut våran andra TV för över året sedan men ett tips är att kolla blocket och att sätta upp lapp på ICA. Finns många Tv-apparater som möter den bittra returstationsdöden nu för tiden du kan säkert hitta en bra tv för bara några hundra. En "Tjock"TV kan du säkert rent av få gratis ; )


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback