Måndag - igen!

Det gäller att unna sig!

Ja, då var det måndag, igen. Förstår ni hur fort veckorna går eller? Denna helgen var helt lovely, spenderade den med my dear friend Jess. Vi käkade god middag hemma hos henne sen drog vi på konsert, på söndagen hade vi en lååång bakisbrunch på Cicero. Gööörmysigt!

Idag var det tillbaka till verkligheten igen, skoldags, vi har börjat en ny kurs som inte verkar allt för lattjo faktiskt. Får bita ihop och traggla mig igenom den, inte så mycket mer att göra åt de. Något mer som jag gjort idag är att unna mig lite rött vin, köpte en jättegod sort i helgen som jag kan rekommendera! Sen har jag handlat, köpte tulpaner till mig själv :P Ungmö ju! Och så har jag planterat blommor och ställt ut på balkongen, myyyys!

Snart kommer en old friend hit och skall hämta bok (boken på bilden, det är inte jag som är så duktig och läser alltså), som hon skall ha till en kurs i skolan.

Vad gör ni andra om vardagarna?

Kommentarer
Anna

Vad gör ni andra om vardagarna?



Dricker vin! :D


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/
Millan

haha! jag blev LITE rädd att du läser Lideman för eget bruk ;)

Chill out är ett annat gott vin, lätt drucket o gott! Sen har vi Down under! det är med gott ;)

Puss Puss <3


Blogg: http://millanc.blogg.se/
Carin

Åh vännen vilken lyx med bjud middag! Just denna veckan är jag ledig från jobbet men oj va mycket vi har att göra med huset. Vi har fått vårat bygglov så nu ska vi spana in kök, packa ner våra grejer, flytta och riva huset =P. Samt att det ska förberedas inför bebisens nedkomst. Jag håller med dig veckorna går sjukt fort nu är det bara 2-5 veckor kvar till bebisen är här. Hoppas allting flyter på för dig vännen och att du fått köpt dig en säng snart.


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback