I need and want

Allt detta ovan från IKEA skulle jag just nu kunna döda för att få till vardagsrummet. Den som har några slantar över får gääärna skänka till mig. Fast gardiner har jag redan assnygga men gillade dessa lila, funderar på att sy panelgardiner i den färgen och hänga bakom mina från Mairo.

Ikväll kommer det hit ca 20 killar, hmm... hur låter inte det då? Det är Dennis (ja, han bor fortf. kvar) som har bjudit hit folk från Norge och Sverige för att träna i MMA eller vad det var. Men iaf så skall alla käka tacos här sen. Så vart de med min lugna fredagskväll, suck. Skall börja hacka grönsaker nu, f*n va snäll jag är då!

Kommentarer
Ulrika

Hihi en sån matta har jag, den är skitfin och jätteskön. Tyvärr tycker Poppy den är perfekt att kissa på så jag får nog byta ut den snart ;) Tur den inte är dyr :P


Blogg: http://safirasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback