så var denna midsommar över...

Ja, då var det avklarat för 2o1o, och det känns rätt okej faktiskt. Midsommarafton firades med släkten, det var midsommarmat, dans runt stången (även om vi inte dansade) och på kvällen grillades det. Väldigt trevligt :) Känner att det där med att åka till annan ort för att supa skallen av sig inte är min grej, traditionellt firande känns mer aktuellt. Gårdagen spenderade jag på jobbet och hos grannen som hade födelsedagsfest, riktigt trevligt! Nu idag skall jag till mina päron en sväng, sen bara ta det lugnt. Är ledig idag, på måndag och på tisdag, väääldigt skönt! Vad som händer då får vi se, skall försöka ta det lugnt och kanske ta en storstädning här hemma. Kan säga att det behövs ;)

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
maria

Åh så mysigt det låter! Du är precis som jag :)

Det gillar vi, ser inte heller någon mening med det :)



Kramisar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback